Re: malý krokový motorek

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Září 21 11:49:17 CEST 2019

po pravdě - většinou se to řeší jako modelářské servo - DC motor a
potenciometr jako snímač (pak ti funguje ryska na knoflíku). Ale pokud
se mermo mocí chceš zbavit potenciometru...

Motůrky z mechanik jsou atraktivní, ALE pozor na to, že ten šnek je
součástí osy motoru a máš jedno ložisko v zadní části motoru a druhé až
na konci šneka, ale nemáš žádné v přední části motoru.

Zato Jack Ma prodává hezké motory do foťáků. Fungují parádně, s jedním
POZOR - ty drátky jsou mimořádné křehké, je potřeba je fixovat do
plošňáku nebo něčeho takového. Pokud to necháš jen na drátkách, tak se
to za chvíli ulomí.
https://www.aliexpress.com/item/32832751075.html
https://www.aliexpress.com/item/32899295960.html
https://www.aliexpress.com/item/32946690642.html