Re: malý krokový motorek

Pátek Září 20 11:56:04 CEST 2019

Jé, to je hezké. Nevěděl jsem, že se to dá takhle koupit. Když už to
dělají takhle, kde při velkovýrobě mechanika není problém, předpokládám
že tam je obyč. motorek a odměřovací kolečko.
Ostatně před mnoha lety jsem v ostravské televizi viděl pult Tesla
elektroakustika, kde se tahové potenciometry daly ovládat ručně, ale
pamatovaly si všechno a když se pak měl záznam z toho vícestopého
magnetofonu míchat znova, jezdily samy a stačilo vzít za knoflík rukou a
on si zase pamatoval to nové. Technik, co mi tohle ukazoval, říkal že
když se za ten knoflík vezme, občas v tom odejdou tranzistory, co řídí
ten motorek :-(

Anděl