Re: mereni proudu

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Čtvrtek Září 19 10:34:43 CEST 2019

diky, tam jsem popravde nekoukal, ale ani oni nemaj ten +-2.5A typ..  asi se mi stejne vice libi to "current sense amplifier" reseni protoze bude presnejsi - vyuzije se cely rozsah senzoru potazmo adc...
nasel jsem jeste MAX9919, nebo AD8417 ktery asi vyzkousim, podle ltspice simulace dela co potrebuji..
v.p.

> Od: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 18.09.2019 18:26
> Předmět: Re: mereni proudu
>
>neporadil by mi prosim nekdo jak merit proud na vystupu vykonoveho OZ (OPA544) - bipolární výstup +-33V, proud cca +-0.5 max +-1A. Vystup idealne 0-3.3V do MCU. DC a nízke Hz šířka pásma..
 >Neni v zasade treba galvanicka izolace, zeme budou spojene. Nasel jsem treba ACS70331 s rozsahem +-2.5A, ale asi se to moc neda koupit.

 Ma ho Digikey aj Arrow.

 Alebo skuste pootravovat prazsku pobocku Allegra.

 wek