mereni proudu

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Středa Září 18 17:53:44 CEST 2019

Zdravim,

neporadil by mi prosim nekdo jak merit proud na vystupu vykonoveho OZ (OPA544) - bipolární výstup +-33V, proud cca +-0.5 max +-1A. Vystup idealne 0-3.3V do MCU. DC a nízke Hz šířka pásma..
Neni v zasade treba galvanicka izolace, zeme budou spojene. Nasel jsem treba ACS70331 s rozsahem +-2.5A, ale asi se to moc neda koupit.

Pri psani dotazu mi doslo, ze zatez (civky - odpor cca 40-50 Ohm, indukcnost cca 100mH) je proti zemi, coz vlastne znamena, ze potrebny common mode rozsah může být naopak maly (pokud nedojde k nejake osklive poruse).

Takze v zasade mohu pouzit treba LMP8602 (ma projistotu velky common mode rozsah na vstupu) se snimacim odporem 30mR pro rozsah +-1A? IO ma zesileni 50, to je +-1.5V, 0A bude 1.65V pri pripojeni offset vstupu daneho IO na Vcc, ktere by mohlo byt z nejake levne 3.3V reference.. Nebo jsem neco prehledl?

Diky
V.P.