STM32F101 UART IDLE

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 18 09:16:59 CEST 2019

>To by snad sam UART
>delat nemel, predpokladam nejakou souvislost s akcemi HAL knihovny po
>dokonceni vysilani, moc se mi toto chovani nehodi...

Ten Cube je open source, takze si to mozete dosledovat a ak je to naozaj v
nom, tak ho konecne zahodit a napisat si to normalne.

Viem si predstavit, ze ten IDLE vznikne aj v hardwari ako nasledok
manipulacie s UE alebo RE.

V erratach sa v tomto smere nic nespomina? F1 je predsalen tak trochu viac
zavsiveny ako novsie kusky...

wek