STM32F101 UART IDLE

Středa Září 18 09:00:01 CEST 2019

Tak presneji: Data se odesilaji pres DMA, odesle se stopbit a dojde k
preruseni, na RxD se pritom nic meritelneho nedeje. To by snad sam UART
delat nemel, predpokladam nejakou souvislost s akcemi HAL knihovny po
dokonceni vysilani, moc se mi toto chovani nehodi...
Testuju to takto v ISR, predpokladam dle RM, ze ten zdroj UART_IT_IDLE
neni s necim dalsim sdilen. HAL_UART_IRQHandler na tohle preruseni zda
se kasle, clear musim delat sam.

void USART2_IRQHandler(void)
{
   /* USER CODE BEGIN USART2_IRQn 0 */
     if (__HAL_UART_GET_IT_SOURCE(&huart2, UART_IT_IDLE))
     {
           HAL_GPIO_TogglePin(DOUT1_GPIO_Port, DOUT1_Pin);
           __HAL_UART_CLEAR_IDLEFLAG(&huart2);
           HAL_UART_IRQHandler(&huart2);
           return;
     }