RE: Eagle, rozlitá měď a isolation mezera

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Úterý Září 17 22:13:18 CEST 2019

Ahoj,
děkuji za obšírnou odpověď. :-)
Vím, že to je tak trochu multidisciplinární "magie", kde je potřeba dost zkušeností.
S ohledem na můj spíše amatérský výtvor jsem nakonec dostal radu typu "dej tam v obou vrstvách isolation 0.2mm / 0.008in a pak si znovu změř, jestli Ti někde něco nezačalo kmitat...".
S tímto jsem se prozatím úplně spokojil. :)
Děkuji.
M.