[MECH:] Male nastroje

V P vvitty01 na seznam.cz
Úterý Září 17 11:53:44 CEST 2019

Pokud jde o registraci tak neni problem abych to tam objednal a preprodal.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 15. 9. 2019 0:33:48
Předmět: Re: [MECH:] Male nastroje
"Diky za tip - sortiment uzasny, ceny silene, podminky prodeje ohromujici :)

Je to trochu na oslintani klavesnice, ale podminky zatim nesplnuju.
Kazdopadne sortiment opravdu zajimavy, asi bych si vybral ledacos (a nechat
tam tu trojku by fakt nebylk nejmensi problem, osobne mam dojem, ze kdybych
tam nechtel nechat tri tisice, ale tricet tisic, porad by to nebyl nejmensi
problem a neprinesl bych si domu zadne zbytecnosti).

Zatim vedu v patrnosti, treba se casem uvidi.

Pavel Kutina