Re: OT: Handsfree jako sluchátko k PC

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Září 12 15:15:15 CEST 2019

Nevím, jestli mluvíme o tom samém, ale mám dva vysoce kvalitní čínské modely:
https://www.aliexpress.com/item/32921556003.html
https://www.aliexpress.com/item/32954560155.html
mám je spárovaná s počítačem a používám je přitelefonování na skype (ne současně). Ani s jedněma není problém.
Muzika se také dá poslouchat celkem obstojně (s ohledem na kvalitu zařízení).
Nepouštím se do žádných velkých akcí, nikdy jsem se nepokoušel přijmout hovor, nebo opakovat hovor pomocí tlačítek na sluchátkách, ale normálně si překliknu že audio device jsou sluchátka a pak klikám myší a klávesnicí komu chci volat nebo tak. Dokud sluchátka neodpáruju, tak fungují.

---------- Původní e-mail ----------

Od: AZe <aze na seznam.cz>

Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>

Datum: 12. 9. 2019 12:39:46

Předmět: OT: Handsfree jako sluchátko k PC

Zdravím. Existuje nějaké jedno sluchátko modrozubka, která se dá spárovat a
funguje s notesem jako obyčejné sluchátko?

Odborníkem v jisté firmě datacosi mi bylo vysvětlováno, že to nejde.

Sluchátko handsfree Jabra5 se spáruje, ale zobrazí se jen mikrofon a zvuk
nejde.

Běžná sluchátka blůtů jsou jen jako stereofonní na dvě uši nebo 2 špunty
s/bez drátů, což nechci.

Jsou nějaké jiné možnosti?

aze