RE: Handsfree jako sluchátko k PC

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Září 12 13:10:32 CEST 2019

Ja uz roky pouzivam  Plantronics Voyager Legend a funguje to asi tak jak
chcete.

Normalne ho pouzivam na skype,  SIP apod. Jen nastavite odpovidajici zvukove
zarizeni ve woknech

Jen bacha od urcite verze firmware mi to prestalo chodit s vestavenym modrym
zubem a musim pouzivat jejich USB adapter. Je fakt, ze je to spolehlivejsi a
tak jsem to nikdy nezkousel znovu rozhybat.

J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of AZe
Sent: Thursday, September 12, 2019 12:39 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: Handsfree jako sluchátko k PC

Zdravím. Existuje nějaké jedno sluchátko modrozubka, která se dá spárovat a
funguje s notesem jako obyčejné sluchátko?

Odborníkem v jisté firmě datacosi mi bylo vysvětlováno, že to nejde.

Sluchátko handsfree Jabra5 se spáruje, ale zobrazí se jen mikrofon a zvuk
nejde.

Běžná sluchátka blůtů jsou jen jako stereofonní na dvě uši nebo 2 špunty
s/bez drátů, což nechci.

Jsou nějaké jiné možnosti?

aze