OT: RE: Windows 10 a LaserJet 6

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Září 12 09:41:57 CEST 2019

Už jsem se setkal u jedné tiskárny, že žádný driver z katalogu nefunguje. U starších sestavení W10 to fungovalo, u novější ne, prostě té tiskárně zrušili support. Jediným řešením bylo nasdílet tiskárnu na Windows 7 a pak si ji nainstalovat ve Windows 10. Pak už není problém přepnout tiskárnu jako lokální nebo tisk přímo po síti, ten driver už ve Windows po instalaci je. Je to rychlejší a pohodlnější, než preparovat driver z funkčních Windows.