W2000 a SATA

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Úterý Září 10 10:43:38 CEST 2019

Tak, pokud budeš mít zájem, v Brně budu mít během pár týdnů volnou P3 s
512MB (posledních 15 let na tom jede domácí webserver a file sharing,
plánuju to nahradit malinou s diskem na USB). Měl jsem k tomu i sehnanou
PATA/SATA redukci (byly problémy sehnat k tomu rozumnej disk), ale
bohužel to z nějakých podivných důvodů nezvládal BIOS.
T.