[OT] jaky set top box DVB T2

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Září 10 09:26:39 CEST 2019

Já bych pořídil něco s linuxem nebo androidem. Bude to mít přidanou hodnotu v připojení do sítě a tím pádem možnost přehrávat online filmy nebo z nějakýho uložiště, obvykle to umí i internet, timeshift, nahrávání a spoustu dalších věcí. Případně zkusit i něco, kde je volný slot na druhý tuner, pak tam třeba jde dát druhý DVB-T2 nebo DVB-S2.
Pokud si s tím nechcete hrát a jenom sledovat TV a nic víc, tak bych volil nějakou tupou krabičku bez připojení do internetu.
Osobně bych řekl, že AB CryptoBox má nějaký proprietární firmware, takže sice je v síti, ale nedá to takovou přidanou hodnotu jako zařízení s linuxem nebo androidem. Konkrétní model bohužel neporadím, provozuju DVB-S2 a tam je jiná nabídka. Samozřejmě jde koupit stb kombinované, kdy tam je i DVB-T2, z těch levnějších například Formuler F4 Turbo Combo, případně jde pořídit levnější zařízení na Aliexpressu.