Eagle, rozlitá měď a isolation mezera

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Pondělí Září 9 23:23:14 CEST 2019

Ahoj,

je nějaké doporučení na hodnotu isolate v případě rozlité mědi? Tj. určuje mezery mezi zbylými (ne-GND) signály.
Měl jsem desku, myslím v defaultním nastavení DRC. Kuli pozdějšímu osazení miniPCIe jsem nyní měnil DRC clearance z default 10mil na 6mil. Číňan s prototypem problém neměl.
Navíc jsem na doporučení rozlil měď i z horní strany. K tomu mne napadlo, že na obou stranách desky mám v rozlívané mědi Isolation = 0.012.
Je zde nějaké obecné doporučení? Mít jej co nejmenší možné? Dal bych třeba 0.01-0.006. Mohu snížením izolační mezery od stínění něco více pokazit?
Díky.
M.