[OT] jaky set top box DVB T2

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Září 9 20:01:12 CEST 2019

Můj tip asi slyšet nechcete: Mám v plánu změnu ignorovat a do budoucna se obejít bez TV. Stejně sledujeme jen 5 minut denně předpověď počasí a film si raději pustíme z PC bez reklam.

Co všechno považujete za mouchy? Občas čtu články, jak jsou/budou STB dostupné od 500 Kč. Za tu cenu bych žádný zázrak nečekal, ale na prosté sledování TV by to mohlo stačit.
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Monday, September 9, 2019 7:50 PM
To: HW-news
Subject: [OT] jaky set top box DVB T2

Zdravim, blizi se konec moznosti sledovani nasi TV, kouknul jsem na Alzu
a jsem z recenzi ponekud rozpacity - do cca 2000Kc je vsechno asi skoro
nefunkcni nebo s hromadou much, nejprijatelneji se mi jevi zatim AB
CryptoBox 702T  ale taky neni uplne idealni. Na co to ma vubec LAN?

Ma nekdo tip na neco s dobrym pomerem cena/vykon?