W2000 a SATA

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Září 9 13:10:56 CEST 2019

Dvacet plus let starý software na dohled stejně starého železa, které
stálo miliony a bez potíží pracuje. Ještě několik let pracovat bude,
takže dohledový systém je nutné rozběhnout. Na novějším OS nejede. Ve
virtuálu testováno, ale opět bez úspěchu. Umřel jen dohledový server,
který potřebuji nahradit.

Zeman