KSGER T12 - prvni osahani

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Září 8 06:35:07 CEST 2019

 Vykon je U^2/R

24x24/7.8 = 73.8
24x24/8.5 = 67.8

Co si predstavujete pod hrubym marketingovym zaoukruhlenim vykonu si uz
viem predstavit.
Co by ste si predstavovali pod jemnym zaokruhlenim a co pod presnou
hodnotou vykonu spajkovacky?

24x24/70= 8.2285714...
Najdite si hrot s takymto odporom, pre istotu v rozsahu teplot 20-500
stupnov, a budete mat 70.000 W...

Ak ku spajkovacke pripojite hrot, ktory ma o cosi vacsi odpor, tak vyrobca
pajkovacky je ***, lebo pajkovacka nema vykon, ako napisal vyrobca ?

Nejak mi to po ranu hlava nebere...

Dodo

Dňa so 7. 9. 2019, 23:34 Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napísal(a):