KSGER T12 - prvni osahani

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Září 7 23:15:17 CEST 2019

Odpor tělíska je stejný? Že by to mělo třeba menší výkon?

Teplotu hrotu jen tak nezměříš. Kdysi jsme se snažili ve výrobě
kalibrovat teplotu hroty u Wellerek. (Firma chtěla ušetřit peníze za
kalibraci.) Zkoušeli jsme přidrátovat na hrot K článek, a tak to
kalibrovat. To bohužel ukazovalo nesmysly. Nakonec po několika pokusech
různých způsobů měření jsme našli jediný způsob, jak změřit  rozumně
teplotu hrotu. Zepředu navrtat hrot tak, aby se do díry vešel konec K
článku, zasunout ho dovnitř, a kleštěma trochu zmáčknout, aby nešel
vysunout. Potom ohřát, a dírku zaplnit cínem.