PCI karta 2x serial pro Windows 10

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Sobota Září 7 15:12:35 CEST 2019

SOL znamena serial over lan - tenhle port je interne prodratovany s IPMI
(management) modulem toho serveru.
No a pak se pomoci ipmitool muzete pripojit vzdalene pres sit na seriovou
konzoli serveru.

Jak tohle funguje ve Windows netusim, ale na *nix systemech tam pak clovek
muze debugovat boot a dostane normalne prihlasovaci prompt.
Typicky seriova konzole je posledni vec ktera prestava fungovat, takze
idealni misto k debugovani problemu s OS, drivery, konfigem BIOSu atp.

Ale nezapomente si v IPMI nastavit nejake rozumne prihlasovaci udaje - je
to idealni misto jak se nabourat do systemu..,

jose