OT: kompresor na obcasne pouzitie

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Září 7 10:52:30 CEST 2019

On Sat, 7 Sep 2019, iko wrote:

> Ktory bu bol lepsi? Skor sa asi priklanam k 50 litrovemu vzdusniku. Ten 24l asi bude furt dofukavat.

Nejsem si jisty ze velky objem vzdusniku je plus. Zabira to vic mista
a pokud zacnete delat neco kde je treba hodne vzduchu tak ten kompresor
stejne pobezi porad a pak se spis hodi ten vykonejsi.

Ta kombinace mensi vykon vetsi vzdusnik mi uplne nedava smysl. Zjistete
si jete jejich hlucnost, nektere delaji docela slusny ramus.