Kolaps DELL 330

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Září 3 22:04:19 CEST 2019

Takže jsem pokročil ((::
Vypadá to, že PC nějak omezuje - vypíná napájení USB portů. Klávesnice mi
nesvítí, takže do ní asi nejde napájení.
Myš na tom samém USB portu svítí. Klávesnice, připojená k notebooku funguje
normálně.
Může tam být nějaký mechanismus - nastavení napájení USB portů ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com