Re: Mikroměniče pro soláry

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Září 3 12:42:46 CEST 2019

Koukal jsem na to vase reseni...tam to ale funguje jen proto, ze mate
kam si sahnout pro prepeti na vstupu....

Pokud to mate na nejakej konkretni panel tak dejme tomu, ale pro me to
neni reseni...chtel jsem aby to zacalo fungovat uz s minimalnim
prebytkem na vstupu...ve FW mam nastaveno, ze menic zapinam uz kdyz je
napeti na panelu 1V nad baterkou. Vy musite mit napeti aby to spolehlive
ten fet otevrelo. To muze byt problem v pripade, ze byste sel na nejake
vyssi napeti v baterkach a jiny panel.

Kazdy ma svoje...ten svab je asi drazsi, ale zase to zabere min mista a
je to univerzalnejsi.

RV