Re: Trafopáječka

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Září 2 20:29:45 CEST 2019

 2.9.2019, 19:59:06

Původní český výrobce Lidokov Boskovice, stále existuje a
stále trafopáječky dělá.
Místo žárovky, to má ledku a spony na vývodech jsou z
nějakého teplotně odolnějšího plastu, než u soc. předchůdce,
ale jinak je to furt ta stará dobrá trafopájka. Za cenu,
vcelku lidovou.
Pokud přestane fungovat mikrospínač, což  se při intenzivním
používaní občas přihodí, náhradní je k mání u jiného českého
výrobce, Obzor Zlín, za pár desetikorun.
Čínské kopie, co prodává Geneticky Modifikovaný slon, taky
nejsou úplně špatné. Máme na firmě cca 50 ks mix, originál i
čína. Někomu ty číny nevadí a dělá s tím běžně, pro někoho
včetně mne, je čína nouzovka, třeba na výjezdu, ale pro běžné
pájení má Lidokov.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz