Re: Mikroměniče pro soláry

Pondělí Září 2 14:45:00 CEST 2019

hezké. Jen by mě zajímalo, jak takový PIC zvládá generovat PWM? Já tam
mám Silabse na 12,5 MHz a při 8 bitovém PWM dělá 49 KHz. Těch 8 bitů se
mi zdá málo, ale třeba pro 10 bit bych musel procesor honit na 25 MHz
(zbytečné ztráty) a dostal bych na výstupu jen necelých 25 KHz.
Schémátka mám tady
http://vaelektronik.cz/fotky/proc.png
http://vaelektronik.cz/fotky/pwr1_sch.png
Destička s procesorem byla původně určená na něco jiného, budu jí muset
trochu upravit. Fotky zatím nemám, teprv posílám tišťák na výkonovou
část do výroby. Mám to na oboustranné desce (na jednostranné si to
nedovedu představit) a se 70 um mědí.

Ten můj solár dává 70V 100W a měl jsem docela starost, jak snížit
výkonovou ztrátu na tranzistorech, aby se to obešlo bez chadiče
(tranzistory v pouzdru D2PAK). I proto si nemohu dovolit větší kmitočet
než těch 50 KHz. Narostly by ztráty v dead time. Tranzistory mám s dost
nízkým Rdson, ta stará analogová verze MPPT hodně topila.

Anděl