[OT] Ford airbagy

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na hascomp.cz
Neděle Září 1 20:13:30 CEST 2019


Zdravim,

mam takovy zajimavy orisek - prendaval jsem dnes z focuse MKII po FL 
ktery je na srot interier do nove koupeneho focuse MKII pred FL ktery 
byl hrozny pelech...

V havarovanem vystrelil AB sedacky ridice, levy hlavovy a byl aktivovan 
predpinac pasu spolujezdce - u ridice byl v puvodnim stavu. Prislo mi to 
divne ale logiku pri bocnim narazu by to mohlo mit...

vymenil jsem spodni sedaky a operadla samozrejme nechal z 
nehavarovaneho, vsechny konektory sedi, predpinac co vypadal OK z 
havarovaneho jsem nevymenil. Pri testu me malem trefilo, kontrolka se 
rozsvitila. Po vymene predpinace ridice uz je to OK... Typove oznaceni 
na stitku se jevi na chlup stejne.

Na jakem principu funguje el. aktivace? Elektromagnet nebo pyro patrona? 
Draty maji odhadem dost maly prurez, tak 0.3-0.5mm2, zadne velke proudy.

Co se mohlo stat? Jaky bych mel namerit odpor, nebo je tam neco 
slozitejsiho? Napada me hypoteza, ze:

- predpinac byl odpalen ale selhal?

- jednotka ho nechtela aktivovat ale nejak si ho dovede oznacit?

- jednotka se na dany aktuator musi kalibrovat?




Další informace o konferenci Hw-list