Resuscitace gramofonu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 31 19:34:14 CET 2019

Je třeba zmínit, že autor úpravy sice u toho strávil spoustu času, ale sám
tam píše , že to bylo včetně celého vývoje ... půl roku.
Realizace těch úprav zabere zlomek času, co on do toho dal.
Mě se to líbí, v podstatě jen upravil původní zapojení. Pravda , vyměnil
některé součástky - ale to u inkurantů je třeba vždy něco vyměnit , aby to
fungovalo.
A původní součástky už nejsou dostupné, tak se musí "improvizovat".  Já
jsem například kuchal původní elyty v el. zesilovačích, dovnitř dával
současné Samxony aby to vypadalo původně.
Nebo usměrňovací elektronky AZ1(11) -  není až  takový hřích je nahradit
malými diodami vhodně ukrytými v bakelitovém soklu flašky.

Jak tam popisuje ty "hovna" - kondy, které se nepovedly a já je měnil u
všech Tranziwatů a vůbec u výrobků Tesly 80 let. Jinak už by to nehrálo.

Myslím si, že pokud půjdete cestou "štípačky a vše ven " a pak do toho
bastlit nějaké svoje zapojení, že ten čas tomu taky budete muset nějaký
věnovat.
A bude ho víc, než ta popsaná úprava. To už je vyzkoušené a fungující,
stačí to realizovat.

čt 31. 10. 2019 v 17:46 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>