RTC tolerance krystalu

Čtvrtek Říjen 31 18:59:30 CET 2019

Mam u STM32F091 takovy bezny hodinkovy krystal 32.768kHz, cas se mi
zpozdil za den asi o minutu, to je skoro 700 ppm - to je strasne moc a
nevim, cemu to pricist, na procesoru provadim ladeni programu, je mozne,
ze to do chodu RTC nejak zasahuje?

Nerad bych resil nejakou kalibraci, ta jde navic necelych 500ppm, kdyz
se to rozejde za mesic o par minut, tak to nicemu vadit nebude, ale pul
hodiny uz za delsi cas ano.

V nastaveni jsou 4 moznosti LSE drive capability, podle jakych kriterii
zvolit? Asi to ma vliv hlavne na spotrebu, test presnosti frekvence je
trosku zdlouhavy. Tak presny citac nemam a pin s vterinovym vystupem ma
jinou funkci.