Re: RS485 odbočná větev

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Říjen 31 15:42:04 CET 2019

Zdravím,

tak to už opravdu nevím. Bylo to celé překotné, protože FVE se dělala na
konci roku tak, aby nějak fungovala a stihla se vyšší výkupní cena
elektřiny. Myslím že nějaká dvoulinka, nekroucená, stínění, kapacitu to
mělo obrovskou...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel