Virus

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Říjen 31 12:20:37 CET 2019

Ja jsem to vcera vzdal...venoval jsem tomu na trikrat celkem odhadem
cca 10h casu, protoze se mi fakt nechtelo ciste instalovat...bios mam
aktualizovanej, na foru HP nic nebylo....takze jsem udelal pro jistotu
otisk a zkusil nejakou ficuru W10, ktera provede pocitac do
"tovarniho" nastaveni s moznosti zachovat uzivatelske soubory. Vypada
to jak kdyby v sobe W10 mely kompletni instalacku posledni
verze.....nejakou dobu to chroupalo a bezely procenta...pak to
nabootovalo a zacala bezet nejaka zrychlena instalace. Pak reboot a
najela prihlasovaci obrazovka a svete div se veskera zvukova zarizeni
byla funkcni...bez jakeholi zasahu do biosu nebo neceho
dalsiho...proste byly dodrbany ty wokna.

Ve woknech po tomhle zasahu zustanou vsechny data v dokumentech, ale
veskere aplikace jsou vymeteny...wokna jsou tak hodne ze na plochu
umisti soubor se seznamem co vsechno bylo odinstalovane..

Takze nic moc...

RV