Plug-in Hybridy - zivotnost baterky

Středa Říjen 30 20:16:25 CET 2019

A v čem jiném se mají předhánět? Dojezd je to první, co každého zajímá
na elektroautě. Protože všechno ostatní má takové auto lepší než
benzínové, výkon, zrychlení, spotřeba energie (= účinnost motoru),
jenže všechno je to k ničemu, když dojezd je tragický. 150km na jedno
nabití nikoho neoslníte, když diesel má běžně 1200 na jednu nádrž
(kterou doplníte za 10 minut, zatímco baterku dobíjíte několik hodin).

Pokud je pořizovací cena auta vysoká, musí hodně jezdit, aby se
zaplatilo, ale když má malý dojezd, nedá se s ním hodně jezdit...

P.K.

st 30. 10. 2019 v 18:49 odesílatel Vláďa Anděl