Rele zhaveni

Úterý Říjen 29 20:11:11 CET 2019

Zajimave, ja mel za to, ze zhaveni je jen podpora za hodne zapornych
teplot a jinak by mel motor chytnout normalne. Je ale fakt, ze jsem
jednou za mirne plusovych teplot zapnul zapalovani, pak par minut
nastavoval navigaci - to se asi zhavit prestalo na timeout a pak to teda
chytalo velmi neochotne...
Takze bez zhaveni by dyzl startoval spatne az vubec?