Rele zhaveni
Jaroslav Buchta
jaroslav.buchta na hascomp.cz
Úterý Říjen 29 20:11:11 CET 2019
Zajimave, ja mel za to, ze zhaveni je jen podpora za hodne zapornych
teplot a jinak by mel motor chytnout normalne. Je ale fakt, ze jsem
jednou za mirne plusovych teplot zapnul zapalovani, pak par minut
nastavoval navigaci - to se asi zhavit prestalo na timeout a pak to teda
chytalo velmi neochotne...
Takze bez zhaveni by dyzl startoval spatne az vubec?
Dne 29.10.2019 v 19:52 Jan Kuba napsal(a):
> Ono nejspíš bylo asi také několik verzí a co motor, to jinak řešené. U
> HDi to taky bylo jinak - mělo to nějaký systém předžhavení, aby se
> nemuselo čekat.
> U starých aut asi nemá smysl to moc řešit, koupí náhradních dílů
> vzrůstá prudce cena vozu :-(
> Předělat, aby to bylo závislé na teplotě motoru, nebo nejjednodušší
> cesta to tlačítko a zaučit obsluhu.
> Druhá věc je, jak na STK, primárně jde o to, aby ŘJ nic nehlásila,
> pokud jak píšete si to s ní nějak povídá.
>
> út 29. 10. 2019 v 17:40 odesílatel AZe <aze na seznam.cz
> <mailto:aze na seznam.cz>> napsal:
>
> Zatím to asi dopadne tak, že ten zázrak odpojíme a někam na
> palubku dáme tlačítko s kontrolkou...
> aze
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20191029/a7eab0ab/attachment.html>
Další informace o konferenci Hw-list