OT: Virus

per512 per512 na seznam.cz
Sobota Říjen 26 09:03:22 CEST 2019

  Stahněte a vypalte si CD Kaspersky Rescue Disk:
  https://rescuedisk.s.kaspersky-labs.com/updatable/2018/krd.iso

  Ve Winech zakažte v možnostech napájení "Rychlý start", protože
svinstvo je ukryto hibernačním souboru, popřípadě i ve swapu a po
standardním" vyčištění je po restartu zpět :-((
   A žádný antivirus tom nic nenajde....

  Pak nabootujte Live CD vypálené výše, pod Linuxem je provedena očista.
  Přes manager partitions Gparted zkontrolujte, jes-li nesjou oddíly
zamčené (zámeček u oddílu), pokud ano, změňte na RW a spusťte odčervení.

  Výsledek se dostaví.

  Následně stačí reboot z Linuxu, vytáhnout CD a Winy jsou čisté...
--

   RtePP