Virus

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Pátek Říjen 25 13:09:34 CEST 2019

Nedejte na takové „zprávy“. Normálním způsobem nainstalované W10, kde si uživatel kde-co nerozvrtá nic takového nedělají. U Windows 10 mě štve že je všechno jinde než jsem byl zvyklý a věci které k sobě patří jsou často rozeseté na mnoha různých místech, takže je občas porod najít potřebná nastavení. Ale z uživatelského hlediska fungují korektně. Obvykle J…. Měl jsem rád W7 ale W10 taky nejsou špatné. Jen si člověk musí zvyknout.

                Martin.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdenek
Sent: Friday, October 25, 2019 8:51 AM
To: HW-news
Subject: Re: Virus

Ta potenciální nová instalace mne vede k úvaze, jestli vůbec instalovat Win 10. Jejich samovolné zapínání (popsáno v jiném vláknu) a vynucování aktualizací mne docela otravuje. S předchozími Win 7 jsem takové problémy nikdy neměl. V práci na Win 8 rovněž ne..Přitom běží několik měsíců bez restartu buď trvale nebo s hibernacemi...

> Od: "Pavel Poucha" <pavel.poucha na papouch.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 25.10.2019 08:30
> Předmět: Re: Virus

Zdravím,

před cca dvěma lety měl syn na počítači (Windows 7) podobný virus. Nešlo to ničím odstranit. Kupodivu se to velmi zlepšilo po upgrade na Windows 10, to mě hodně překvapilo. Zcela tomu ale pomohlo až úplné zformátování a nová instalace všeho.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com