Virus

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pátek Říjen 25 11:59:57 CEST 2019

Ověřeno u syna na noťasu. Taky zakazuje spouštění některých služeb a
všelijak jinak si upravuje systém, ale po aktualizaci je všechno zase v
továrním nastavení. Zřejmě si tak Microsoft usnadňuje život. Správce
sítě je taky rád, když jsou všechny počítače jak přes kopírák... Asi
očekávají, že to přestane uživatele bavit a nakonec to tak nechají.

Zeman