Re: FVE - svícení v noci na panely

AZe aze na seznam.cz
Pátek Říjen 25 11:43:20 CEST 2019

Jak jsem už psal, pán má jistě režim “Státní výkup”. Rušit to? To je, jako byste chtěl, aby si (jistě ne chudí) majitelé Tesly S dobrovolně zrušili režim “supercharger”, tedy doživotní nabíjení elektroauta na nabíječkách Tesla zdarma. Kdo bude tu energii platit? Nevím.
Pro nabíjení z FVE je dnes ideální režim “Zelený bonus”, ale to dnes už asi nejde zařídit. Poslední výhodný rok instalace byl 2010, od 1.1.2011 šlo vše na polovinu a proto bylo koncem roku 2010 tolik podvodů.
aze

From: Zdenek
Sent: Friday, October 25, 2019 7:50 AM
To: HW-news
Subject: Re: FVE - svícení v noci na panely

Tohle byl pan Dobiáš s Mitshubishi I-MIEV z autoškoly http://www.autoskola-dobias.cz/jizdy-elektromobilem.html

Zajímavé je, že v rozhovoru říká, že jízdu e-mobilem nabízí studentům autoškoly zdarma. Na stránkách má ale cenu 333 Kč za 20 minut...

Senzacechtiví novináři dobíjení e-mobilu z FVE označili za perpetum mobile. :-) Přestože hned v úvodu říká, že nabíjení z FVE je jen takový nápad, který nemůže realizovat kvůli smlouvě o dodávání elektřiny do sítě.

Perpetum mobile je spíše cenová stránka: Za 13 Kč prodá 1 kWh z FVE a za 2 Kč nakoupí zpět na dobíjení auta. A to se vyplatí...

> Od: "AZe" <aze na seznam.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 24.10.2019 09:37
> Předmět: Re: FVE - svícení v noci na panely

Nabíjet auto z FV panelů by dávalo smysl, kdyby si pořídil jinou FVE jako ostrovní. Netuším, jak by to bylo výhodné ekonomicky. Pokud má dnes a jistě už delší dobu, tipuji 9-10 let, FVE přifázovanou k síti, která navíc bez připojené sítě nefunguje a jaxe zdá, je v režimu výkup veškeré vyrobené energie, tak to ani bez jejího zrušení a přepojení na ostrovní režim nejde, proč by to dělal.
Martin Kolařík www.ostrovnielektrarny.cz hybrid Mitsubishi ze své ostrovní FVE nabíjí, ale ten ty FV panely i prodává.
aze