Re: Virus

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Říjen 25 11:36:02 CEST 2019

Na tento článek už jsem někdy dávno narazil, ale také na názor, že se ony povypínané a zakázané funkce po aktualizaci zase vrátí.
Stačí klávesové zkratky, které nastavuji po každé aktualizaci znovu. :-(

> Od: "Martin Záruba" <swz na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 25.10.2019 09:48
> Předmět: Re: Virus

Docela dost je toho tady:

 https://www.dasm.cz/clanek/jak-z-windows-10-udelat-desktopovy-system <https://www.dasm.cz/clanek/jak-z-windows-10-udelat-desktopovy-system>

 konkrétně

 https://www.dasm.cz/clanek/jak-z-windows-10-udelat-desktopovy-system#vypnuti-automatickeho-restartu-windows-update <https://www.dasm.cz/clanek/jak-z-windows-10-udelat-desktopovy-system#vypnuti-automatickeho-restartu-windows-update>

 Martin Záruba