Virus

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Říjen 25 08:30:31 CEST 2019

Zdravím,

před cca dvěma lety měl syn na počítači (Windows 7) podobný virus. Nešlo to
ničím odstranit. Kupodivu se to velmi zlepšilo po upgrade na Windows 10, to
mě hodně překvapilo. Zcela tomu ale pomohlo až úplné zformátování a nová
instalace všeho.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

čt 24. 10. 2019 v 22:35 odesílatel Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>