Arduino a alokace mista pro promenne

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Říjen 24 16:00:20 CEST 2019

Díky všem, doteď jsem netušil, že AVR má Harvard architekturu, ono to to
Arduino nijak neinzeruje ((::
myslel jsem si, že je to klasika Von Neumann.  Naposledy jsem takto
pracoval s 8051,
ještě když jsem se před 30 lety živil programováním mikroprocesorů. Ta
Harvard architektura
mě štvala už tenkrát, Z80 byl lepší.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW