Re: FVE - svícení v noci na panely

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 24 09:37:34 CEST 2019

Nabíjet auto z FV panelů by dávalo smysl, kdyby si pořídil jinou FVE jako ostrovní. Netuším, jak by to bylo výhodné ekonomicky. Pokud má dnes a jistě už delší dobu, tipuji 9-10 let, FVE přifázovanou k síti, která navíc bez připojené sítě nefunguje a jaxe zdá, je v režimu výkup veškeré vyrobené energie, tak to ani bez jejího zrušení a přepojení na ostrovní režim nejde, proč by to dělal.
Martin Kolařík www.ostrovnielektrarny.cz hybrid Mitsubishi ze své ostrovní FVE nabíjí, ale ten ty FV panely i prodává.
aze

From: Zdenek
Sent: Thursday, October 24, 2019 6:07 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: FVE - svícení v noci na panely

Což mi připomnělo nedávný článek ve Světě motorů. Byl tam rozhovor s pánem, co provozuje autoškolu s elektromobilem. Zároveň také vlastní FV elektrárnu. Tak se ho ptali, jestli nabíjí vlastní elektřinou.

Odpověděl ve smyslu, že bohužel nemůže, protože má smlouvu na dodávku elektřiny do sítě. Snad až smlouva skončí. Když pak uvedl, že elektřinu prodává za 13 Kč a kupuje za 2 Kč, tak jsem nepochopil smysl nabíjení z vlastního zdroje…

Z.