RE: mereni frekvence s stm32

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Středa Říjen 23 15:03:54 CEST 2019

Mel jsem nejdriv udelane elektronicke prepinani - polarizace/precese, ale protoze jsem dlouho zapasil s tim, ze zarucene funkcni pujceny senzor mi nechtel fungovat, tak jsem dosel az k tradicnimu relatku... pujceny senzor sice stale nefungoval, ale vlastni vyrobeny a senzor z magnetometru PM-2 co tu mame fungoval dobre...  senzor je ladeny paralelnim kondenzatorem do rezonance a spolu s tim zesilenim za tim to opravdu rozkmita cokoliv.    magnetizacni proud je treba co nejrychleji nechat klesnout, v mem pripade treba nedestruktivnim prurazem spinaciho P-mosfetu a pak zajistit prepnuti na zesilovac - nekdo pouziva komplikovanou sekvenci kde je i faze zatlumeni prechodoveho deje, nekdo tam jen da paralelni rezistor aby to trochu zatlumil...

neco treba tady:
http://bakernunn.org/ppm/wp-content/uploads/2014/05/ProtonPrecessionMagnetometers.pdf

v ramci jedne BP jsme tu frekvenci merili pomoci TDC7201, to vyslo dost pekne, krivky z toho bazmeku a z referencniho Overhauserova magnetometru GSM-19 se az na maly offset slusne prekryvaly...
ted to chceme porovnat s tim merenim jen s STM32, protoze to tam i tak bylo...

v.p.

> Od: "Zuffa Jan" <ZuffaJ na cgc.sk>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 23.10.2019 13:56
> Předmět: RE: mereni frekvence s stm32

Este taka drobna otazka pretoze ma to trochu zaujalo.
Ked sa vypne magnetizacny prud, cievka zacne generovat
aj kmity ktore su dane samotnou rezonanciou cievky.
Tieto budu trvat relativne kratko voci samotnemu meraniu
takze sa najskor utopia v umelej zatazi nez dojde k samotnemu
meraniu? Teda vychazam zo zakladneho principu magnetometra.

j.