mereni frekvence s stm32

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Říjen 23 12:11:16 CEST 2019

To ze sa da pomocou PLL a vhodneho filtra lovit zo sumu je jasne.
Ako tomu ale pomoze vynasobit frekv. PLL ked sa tym vynasobi aj chyba?
Tu by som povedal, ze diablik vysokeho nasobku spocival v niecom inom

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Hamouz
Sent: 23. októbra 2019 11:53
To: HW-news
Subject: Re: mereni frekvence s stm32

Kdysi jsem narazil na krásný magnetometr, řešený diskrétní logikou, ale neuložil si ho a už nenašel:-(
(kdyby si někdo vzpomněl, prosím pošlete odkaz)

Do jaké míry tomu měření můžete pomoct analogovým HW?
Princip byl takový, že se podle přijatého signálu pomocí PLL řídil VCO na nějakém vysokém násobku (100x?) a měřil se kmitočet toho VCO.
PLL se chytne i na zašuměném signálu a zbytek je už jednoduchý.

Tomáš