Jaky multimetr

Pondělí Říjen 21 08:47:28 CEST 2019

Já mám Komex M4650B, na rozdíl od toho Metexu nemá komunikaci a byl o
dost levnější. Ale zase míň žere baterky. Taky naprostá spokojenost.
Jako druhý měřák mám Uni-T M3900. Sice je jen 3,5 místný, ale taky
spokojenost. Na otočném přepínači najdu všechno ve stejném místě jako na
tom Komexu, i všechno ostatní je rozmístěné stejně. To co jsem si koupil
vloni, je 4,5 místný Tenma 72-7730A. Sice má komunikaci a spoustu
funkcí, ale když ty funkce nepoužívám, musel bych to hledat v návodu.
Ale aspoň vím, že kdybych chtěl, je to tam :-) Taky takový kulatý tvar o
kus větší a těžší, než ten Komex a nemá zvlášť vypínač.
Anděl