Re: Doporučte procesor

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Říjen 19 11:17:01 CEST 2019

Zadavatel nakonec dospěl k závěru, že půl giga bude stačit, víc je prý už
moc drahý:-)
A swapovat taky nebude třeba. To byl jen nějakej informační šum:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jaroslav Buchta
Muzete mi pro zajimavost naznacit, o jaky projekt s takovymi pametovymi
naroky se jedna? Tyhle embeded systemy si vetsinou vystaci s par set
mega RAM. Nevim, co myslite swapovanim do eMMC, to urcite vzhledem k
jeji omezene zivotnosti je velmi nevhodne.
Jedine, pokud by byl potreba vetsi RAM disk, ale nenapada me, naco.