Re: spolahlivost RPi, was: Re: Průmyslová televize

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 18 15:17:18 CEST 2019

V tom zeru je docela zajímavej "jednočip", kterej se prý používal i v
nějakém iphonu. Alespoň tím se oháněl zákazník, když mi ještě nevěřil, že
musí bejt vadný RPI:-)

A v tý W verzi taky. Ale pak je tam ještě docela hezkej napájecí švábík,
kterej má ve W verzi u sebe správný cívky, kdežto u čistého zero má nějaký
malý, tak mám podezření, že prostě občas pidicívku přesytí a vznikne na
chvíli přepětí.

To také odpovídá kombinaci faktů, že všude doporučují zero napájet alespoň z
5.1 V, přičemž ten šváb ale 3,3 umí udělat už snad z 3,6 nebo tak nějak.
Navíc se prý z 3,3V výstupů zera nesmí nic odebírat:-) Z toho W naopak nebyl
problém tahat přes 1 A a napájet ho z 3,9:-)

Jinak aktuální průběh je ten, že RPI nejspíš půjde pryč a místo něj asi
AM3358+příslušenství.

PH