Re: kvíz: Free Electricity Generator

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Pátek Říjen 18 13:29:23 CEST 2019

Moje pozorování říkají že vždycky když natankuju tak se dojezd nastaví
na nějakou tovární hodnotu a pak se upravuje dle stávající průměrné spotřeby.

Algoritmy výrobců jsou vůbec podivné, u jednoho auta to reagovalo s
nesmyslným zpožděním. Typická situace: kolona, courám se, spotřeba jde
nahoru. Ne tak dojezd, ten se nemění. Poté se konečně rozjedu a
spotřeba se vrátí na předchozí hodnotu. Dojezd se začne rychle
zmenšovat, po nějaké době se opět zvýší. Nikdy jsem to nepochopil a
hlavně to reaguje příliš rychle, čímž je údaj o dojezdu prakticky
nepoužitelný.

Tomáš