Re: Re: kvíz: Free Electricity Generator

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Pátek Říjen 18 09:39:26 CEST 2019

Právě jsem do mailu dostal nabídku na Zušlechťovač paliva ProEngine Ultra a i když je téma už uzavřené a navíc toto spolu souvisí jen nepřímo, ale když už je ten pátek .....
Ukazatel dojezdu na množství paliva v nádrži mě kdysi dávno překvapil. Natankoval jsem plnou a po odjezdu z čerpačky se stalo, že ukazatel dojezdu se zvyšoval. Po ujetí 100 km (a jel jsem dopředu, necouval jsem) se možný dojezd navýšil o 50 km. V první chvíli jsem si v duchu nadával, že jsem nepořídil tažné zařízení, protože co budu s tím benzínem dělat, až bude nádrž přetékat (a přívěsná cisterna by mě problému zbavila)? Naštěstí testy u výrobce zřejmě problém odhalily a tak k přetečení nikdy nedošlo. Ale zbohatnout by se na tom dalo.
Král