Re: Průmyslová televize

AZE aze na seznam.cz
Pátek Říjen 18 00:37:41 CEST 2019

To je zbytečně složité. Levná analogová kamera za pár stovek, úhel kolem
100° či rybí oko, PC monitor s HDMI vstupem a mezi to třeba toto
https://www.konzoleahry.cz/av-to-hdmi-prevodnik-konvertor-signalu-hdmi-bily-novy-p8919/
Ráno zapnou, odpoledne vypnou. Splňuje podmínku " Mělo by to být co nejvíc
blbovzdorné, budou to používat ženské."
aze

-----Původní zpráva-----
From: Tomáš Koželuh
Sent: Thursday, October 17, 2019 9:50 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Průmyslová televize

Já bych to řešil trošku složitěji, ale s možností budoucího rozšíření. Na
Alim koupit nějakou wifi kameru, osobně bych doporučil Hikvision nebo Dahua,
mají mnohem lepší ovládání, než úplný noname. K tomu nějaký Pi, kde běží X,
nainstalovat a třeba přes VLC nebo jiný přehrávač pustit stream z té kamery.
Pokud tam už teď mají normální wifi, tak si to mimo monitor můžou pustit na
PC, můžou nahrávat obraz nebo si to pouštět z venku.