RE: Re: kvíz: Free Electricity Generator

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 17 11:00:24 CEST 2019

On Thu, 17 Oct 2019, Krucinsky, Ladislav wrote:

> Číst komentáře se mi nechce ale první co mne napadlo je že vyrobil
> paralelní LC obvod (ty svíčky jsou přeci taky kapacita, či ne-li?) a
> někde bokem má zdroj VF výkonu na rezonančním kmitočtu. Teď jenom jak to
> spíná tím hýbáním reproduktorem? Žeby spínač typu jazýčkového relé pod
> stolem?

Mne spis prijde ze ten reprak na stole je nejak pripojen na jeden pol
generatoru. Pak jak tu uz nekdo upozornoval na tom videu jak pribude
dratek od zarivky na kostru repraku u zarivky, tak tudy to vede pri
dotyku repraku do zarivky. Druhy pol generatoru je pripojen na nej
a kapacitni vazbou na sklo zarivky - proto ji porad drzi v ruce a kdyz
ji prendava z jedne ruky do druhe tak vzdy tak aby ji ani na chvili
nepustil.