RE: Míchání rmutu

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Středa Říjen 16 17:24:08 CEST 2019

Priznam se ze nevim co se muze nebo nemuze s tim delat, ale co to probublat ?

J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Wednesday, October 16, 2019 4:44 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: Míchání rmutu

Neřešil někdo čím a jak nějak automaticky zamíchat rmut (vinné revy) resp. pomorit ten "klobouk" co se na vytváří na hladine? Mám klasicky "modry" 50l plastovy sud. Chtělo by to alespoň jednou jednorázově promichat (klobouk ponorit) v době mě nepřítomnosti když jsem v práci. Nejak me nic jednoducheho nenapada mimo složitých opicaren s Arduinem ;-). I když je to teda spíš otázka mechanické konstrukce.

MG