Mitsubishi PLC FX? komunikacni protokol

Úterý Říjen 15 13:09:17 CEST 2019

Tak zatim jsem nasel jen toto
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi0-fTmjp7lAhVjoFwKHT1iAlIQFjACegQIAxAC&url=https%3A%2F%2Fdownload.atlantis-press.com%2Farticle%2F4803.pdf&usg=AOvVaw2Nc-30jtis1sosV9pO0l9d&cshid=1571137624370997
Odpovida to principu komunikace, rozumim tomu dobre, ze se jedna o
nejaky interni protokol pro programovaci SW a na tomto konektoru ty
bezne popisovane protokoly nejdou? A asi bezne dokumentace nebude? Takze
pujdu do archivu hledat ty papiry...